Black Friday και Προσφορές

Στις μέρες μας είναι πλέον πολύ συχνό φαινόμενο οι επιχειρήσεις να μπαίνουν σε μια λογική των εκπτώσεων και προσφορών, προκειμένου να αυξήσουν τις πωλήσεις και τον τζίρο τους. Αυτό γίνεται τόσο για λόγους επιβίωσής τους όσο και για λόγους ανταγωνισμού. Κάθε καταναλωτής, στην προσπάθειά του να εξοικονομήσει όσα περισσότερα χρήματα γίνεται, προβαίνει σε έρευνες αγοράς για το κάθε αγαθό που θέλει να αγοράσει και κυρίως γι αυτά τα πράγματα που είναι περισσότερο δαπανηρά – http://www.lan247.se/.

Έτσι ακόμα και αν μιλάμε για αγορές αγαθών που καλύπτουν τις πρώτες ανάγκες ενός ατόμου (π.χ. είδη διατροφής, ρούχα κτλ), η διαρκής ενημέρωση του καταναλωτή κρίνεται επιβεβλημένη για την σωστή διαχείριση των οικονομικών του και την καλύτερη δυνατή αγορά, σε σχέση με την ανάγκη που αυτή καλύπτει (value for money).

Οι περίοδοι εκπτώσεων είναι συγκεκριμένες και θεσμοθετημένες από το ίδιο το κράτος, σε μια προσπάθειά του να κινείται η οικονομία κυρίως και σε εποχές χαμηλότερης δυναμικής από πλευράς των καταναλωτών. Παράδειγμα αποτελεί η εποχή του καλοκαιριού, στην οποία οι άνθρωποι επιλέγουν να ταξιδέψουν σε ξένους τόπους, προκειμένου να περάσουν ευχάριστα, να δουν νέα μέρη και να ξοδέψουν εκεί τα χρήματα που μπορεί ο καθένας και για τις ανάγκες που έχει ο καθένας.

Όμως επειδή είναι πάρα πολλές οι επιχειρήσεις που χρειάζονται κεφάλαια, ούτως ώστε να μπορούν να δραστηριοποιούνται και εν τέλει να υπάρχουν στην αγορά, η ανάγκη για μια διευρυμένη χρονική περίοδο εκπτώσεων είναι εκ των ων ουκ άνευ. Για το λόγο αυτό οι επιχειρηματίες χρησιμοποιώντας το τρικ των προσφορών, των bazaar και συγκεκριμένων ημερών που τις ονομάζουν όπως κρίνει καλύτερα ο τομέας του marketing (πχ Black Friday), προχωρούν στην ουσία σε μια παρατεταμένη περίοδο. Σε αυτή διαθέτουν τα εμπορεύματα και προϊόντα τους στην αγορά σε τιμές σαφώς χαμηλότερες. Με αυτό τον τρόπο, περιορίζουν το κέρδος τους και πετυχαίνουν μαζική προσέλευση των καταναλωτών και άρα περισσότερες πωλήσεις.

Εδώ λοιπόν έρχεται η ευκαιρία για τον καταναλωτή, αφού ουσιαστικά έχει την δυνατότητα στη διάρκεια του έτους (ή τουλάχιστον κατά το μεγαλύτερο μέρος αυτού) να βρίσκουν ευκαιρίες στην αγορά οποιουδήποτε αγαθού. Το διαδίκτυο συμβάλλει ουσιαστικά προς αυτή την κατεύθυνση, αφού κάποιος δεν έχει παρά να μπει σε μία μηχανή αναζήτησης, να πατήσει αυτό που τον ενδιαφέρει να βρει και να αγοράσει. Στην στιγμή απλώνονται μπροστά του πολλές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στο αγαθό αυτό, sms lån trots betalningsanmärkning. Έτσι εύκολα και γρήγορα συγκρίνει τιμές και ποιότητες αγαθών και σε δεύτερο χρόνο προβαίνει στην αγορά του καλύτερου συνδυασμού ποιότητας και τιμής για τα δεδομένα του.

Στον τομέα των υπεραγορών, η διανομή φυλλαδίων με τις προσφορές που τρέχουν ανά ημέρες, εβδομάδες ή και μήνες είναι ο πιο άμεσος τρόπος προκειμένου να ενημερωθείς σαν καταναλωτής και να πας στοχευμένα στην αγορά που θέλεις να κάνεις, για να καλύψεις την πρωταρχική ανάγκη σου για τροφή και όχι μόνο. Πρέπει να είσαι διαρκώς ενημερωμένος για τις προσφορές αυτές, αφού μπορείς να πληρώσεις για το ίδιο ακριβώς αγαθό της ίδιας εταιρείας λιγότερα ή περισσότερα χρήματα ανά περίπτωση. Έτσι τα χρήματα που εξοικονομείς από αυτήν την διαδικασία θα μπορέσουν με τον καιρό να γίνουν μια σημαντική αποταμίευση για την αγορά ή και επένδυση, σε κάτι που σε διαφορετική περίπτωση δεν θα μπορούσες να αγοράσεις ή θα χρειαζόσουν δάνειο.